سلامت

سلامت باشید

سلامت

سلامت باشید

سرفه در کودکان و انواع آن


سرفه در کودکان و انواع آن گرداوری شد

 

سرفه در کودکان و انواع آن

 

معمولا سرفه کودکان در سنین خاصی بسیار زیادتر رخ می دهد و رفته رفته سیستم او به گونه ای تنظیم خواهد شد که بتواند مواد مضر را از بدن خود دور نگه دارد و کمتر به این حالت دچار شود. در بچه هایی که به هر دلیلی آلرژی بیشتری نسبت به مواد آلرژن دارند ، این حالت در فصل بهار بسیار زیاد دیده خواهد شد و می تواند همراه با مشکلاتی باشد. می تواند او را از حضور در اجتماع و نزد دوستان محدود کند. پس در صورتی کع سرفه در کودکان را مشاهده کردید ، سریعا فرزند خود را به نزد یک پزشک ببرید و از او درخواست کمک کنید.

سرفه ها معمولا حالتی هستند که نباید با خوددرمانی به سرکوب آنها پرداخت زیرا در بسیاری از مواقع به نفع فرزند ما خواهند بود. بر اساس علائمی که فرزند ما در زمان سرفه کردن دارد می تواند پزشک را در درمان مناسب تر یاری نمود. پس به علائم زیر که در انواع مختلف سرفه ها رخ خواهد داد ، توجه ویژه داشته باشید.

سرفه ها اگر از نوع آسمی باشند معمولا تا جایی پیش می روند که فرد را به حالت خفگی دچار می کنند ، این افراد به غیر از سرفه های خشک حالت دیگری را تجربه نخواهند کرد و اثراتی از خلط و سایر علائم ممکن است که در آنها وجود نداشته باشد. در برخی از سرفه ها شما متوجه خواهید شد که فرزند شما کمی خلط دارد ، در این حالت عفونتی به بدن او وارد شده که توسط خلط تا حدود زیادی در حال بهبودی است ، پس برای درمان حتما به نزد پزشک بروید و از دادن داروهای خلط آور به شدن خودداری کنید.

برخی از سرفه ها هستند که صداهایی از داخل ریه به بیرون منتشر می کنند ، در این حالت ریه ی فرزند شما پر ازخلط است که باید تخلیه شود تا او بتواند به راحتی نفس بکشد. انواع دیگر سرفه ها معمولا به حالت غیرمعمول می باشند و با صداهایی همچون صدای مشابه پارس کردن سگ یا جغد همراه می باشد که در صورت بروز آنها باید به دقت درمان را انجام دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.