سلامت

سلامت باشید

سلامت

سلامت باشید

گیاه آویشن و درمان جوش


گیاه آویشن و درمان جوش صورت گرداوری شد

 

گیاه آویشن و درمان جوش صورت

 

یکی از آرزوهایی که شاید هر فردی در طول زندگی خود آن را تجربه کرده است ، در ارتباط با صاف بودن صورت وی و همچنین صورتی بدون جوش خواهد بود. با وجود پیشرفت هایی که امروزه در علوم مربوط به  پوست و مو پدید آمده ، دیگر آرزو نیست بلکه به عنوان یک واقعیت در نظر گرفته می شود که یکی از راه های طبیعی آن هم درمان جوش صورت با استفاده از گیاه آویشن است. بله همان گیاه آویشنی که شما در غذاهای خود از آن بهره می برید و طعم دلخواهی را به غذای شما می بخشد.

آویشن با تغییری که در عنصر وجودی او نهادینه شده ، می تواند همین اثر را بر روی جوش صورت شما بگذارد و به نحوی می تواند جوش های به جای مانده بر روی قسمت های مختلف صورت شما را به راحتی و در مدت زمان کمی محو نماید. علاوه بر خاصیتی که گیاه آویشن در رفع جوش های صورت شما خواهد داشت ، می تواند به عنوان یک شوینده ی آنتی باکتریال ، پوست صورت شما را عاری از هرگونه باکتری و عوامل میکروبی گرداند که این موضوع خود یک شگفتی به شمار می رود.

برای آنکه بتوانید از اثر بسیار مفید گیاه آویشن بهره ببرید ، نیاز است تا این گیاه را خرد نموده و در محلی قرار دهید که بسیار تمیز باشد ، علاوه بر آن می توانید الکل را در حد معقول در داخل این ظرف بریزید. پس از چند روز عصاره ای از آویشن به دست می آید که همان اکسیر جادویی برای درمان آکنه خواهد بود. پس از آن می توانید به یک وسیله ی نرم همانند پارچه ی نرم یا یک پنبه ، این عصاره را بر روی جوش های صورت خود به آرامی بمالید تا در نهایت از اثر شفابخش آن بهره مند شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.