سلامت

سلامت باشید

سلامت

سلامت باشید

درمان آفتاب سوختگی در کنار دریا

درمان آفتاب سوختگی در کنار دریا گرداوری شد

درمان آفتاب سوختگی در کنار دریا

 

فصل تابستان یکی از فصل های مناسب برای رفتن به دریا و شنا کردن و گشت و گذار در کنار ساحل می باشد. اما این گشت و گذار همواره با مشکلاتی همراه خواهد بود. آفتاب سوختگی در کنار دریا یکی از معایب آن می باشد که با هیچ روش دیگری قابل جبران نبوده و تنها با استفاده از راه های پیشگیری می توان از وقوع آن و تغییر رنگ پوست دست و صورت و بدن خود جلوگیری نمود. پس این مطلب از پدیده کاشان را از دست ندهید ، زیرا با مهم ترین درمان های آفتاب سوختگی ناشی از دریا آشنا خواهید شد.

پس از آفتاب سوختگی شدید معمولا پوست بدن حالت بسیار دردناک و ملتهبی به خود خواهد گرفت ، برای تسکین این نوع درد بهترین گزینه برای شما استفاده از حمام خواهد بود. اما به یاد داشته باشید که حمام شما باید از نوع حمام با آب سرد باشد. زیرا حمام آب گرم در کمترین زمان ممکن شدت آفتاب سوختگی را بیشتر می کند. پس در ابتدا برای تسکین پوست خود حمام بروید . پس از آن به آرامی با نرم ترین حوله ای که در منزل دارید ، پوست خود را خشک نمایید.

از کرم های سوختگی برای درمان آفتاب سوختگی در کنار دریا بهره ببرید. این کرم ها خاصیتی تسکین دهنده دارند و علاوه بر آن اثرات التهابی همانند قرمزی را از بین خواهند برد. از دیگر روش های تسکین درد ناشی از آفتاب سوختگی در کنار دریا می توان به قرار گرفتن در آب جوش شیرین اشاره کرد. معمولا روش های تسکین دهنده باید در مدت طولانی بر روی پوست شما قرار گیرند تا با سرعت بیشتری به عمل بپردازند. پس صبور باشید و درمان را تا چند هفته ادامه دهید. مراقب باشید که پوست ها در این شرایط مستعد ابتلا به عفونت هستند ، پس تمام شرایط را در نظر داشته باشید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن با مراجعه به پزشک از انتقال این عفونت ها به خون جلوگیری نمایید.

درمان آفتاب سوختگی در کنار دریا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.