سلامت

سلامت باشید

سلامت

سلامت باشید

چاقی صورت با استفاده از آلوئه ورا

چاقی صورت با استفاده از آلوئه ورا گرداوری شد

 

چاقی صورت با استفاده از آلوئه ورا

 

چاق شدن یا لاغر شدن پدیده ای طبیعی در بین مردم دنیا می باشد ، اما همواره یک نکته در بین آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است که چاق ماندن صورت می باشد. چاق شدن صورت های لاغر یکی از آرزوهایی است که با هر موادی امکان پذیر نیست. اما بر اساس تحقیقات صورت گرفته ، به صورت تجربی به این نکته رسیده اند که مصرف آلوئه ورا علاوه بر زیبایی صورت از طریق چاق شدن صورت شما هم می تواند این زیبایی را دو چندان کند. بنابراین این گیاه را خریداری کنید و در نزد خود نگه دارید.

معمولا زمانی که آلوئه ورا خریداری می شود ، به سرعت می تواند یک ماده ی ژله ای را برای شما پدید آورد. این ماده خواص بی نظیری با خود به همراه دارد که یکی از آنها چاق شدن و چاق ماندن گونه های شما خواهد بود. بنابراین باید دقت داشته باشید که از این ماده تا چه اندازه ای استفاده می کنید. مقدار کم آلوئه ورا به صورت ژله ای هم می تواند مشکل شما را حل نماید. پس آن را بر روی گونه های خود قرار دهید و به صورت دایره ای شکل چندین دور بچرخانید تا به خوبی در پوست شما فرو رود.

معمولا در کشورهای خارجی این کار را هر روز حدود یک ساعت قبل از حمام انجام می دهند تا در این مدت آلوئه ورا به اثرگذاری خود بپردازد. گرچه اثر موضعی این ماده بیشتر است ف اما اگر شرایط به گونه ای است که نمی توانید از آن بهره ببرید ، بهترین راه حل برای شما خوردن آب آلوئه ورا می باشد که امروزه در تمام مغازه ها موجود خواهد بود و به عنوان یک نوشیدنی خنک بخصوص در فصل تابستان می تواند مورد استفاده قرار گیرد. با چنین راه کارهایی چاق شدن صورت و ماندگاری آن تنها یک آرزو نیست ، بلکه یک آروزی دست یافتنی خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.